Wednesday, August 18, 2010

MANUSIA BERNANAH DAN BERHINGUS

umat manusia terutama di malaysia tahun ini umpama sedang dalam pesta menuai bayi yang dilahirkan tanpa sah taraf. yang paling mendesingkan telinga adalah, setiap hari sejak 2,3 bulan kebelakangan ini, ada saje bayi yang dibuang tanpa belas kasihan. ibu bapa bayi tersebut tidak sempat dirakam gambarnye. itu yang menyebabkan bayi ini dinilaikan bayi terbuang. mungkin pada masa melahirkan bayi tersebut, otak ibunya tiga suku sebab terkena penyakit was-was. ibunya was-was antara nak pelihara atau nak membuang bayinya itu. namun dek kerana otaknye terkena henjutan elektrik yang bervoltan 2000 kilowatt pada masa tu, maka dibuangnya bayi tersebut.

maka matilah bayi itu dek kerana kesombongan nafsu "ibu dan bapanya". namun jika bernasib baik dengan takdir Allah, bayi itu dibiarkan hidup dengan meletakkan di masjid ataupun di depan rumah orang lain.

mungkin manusia yang membuang bayinye ini, malu dengan muke mereka yang berhingus dosa, bernanah nafsu!! maka, mereka tidak mahu bayi mereka mengatahui bahawa ibunya mengidap penyakit suke makan nanah nafsu dan meminum air najis buaya.

ingatlah pada larangan Allah bahawa janganlah kita mendekati zina!!!

WALLAHUALAM...

No comments: